Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3

red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc
Miejsce wydania: 
Katowice
Rok wydania: 
2017
ISBN: 
978-83-226-3143-0
Wydawca: 
Wydawnictwo UŚ
Nakład: 
wyczerpany (wersja papierowa)
Liczba stron: 
220
Wymiary: 
240 mm × 168 mm × 12 mm
Oprawa: 
broszurowa, skrzydełka, klejona, folia matowa, lakier wybiórczy
Numer pracy: 
PN 3663
Inne: 
bibliogr., tab., fot., rys., summ.
Wydanie: 
1
Rodzaj publikacji: 
e-book, praca zbiorowa
Język: 
polski
23,10 zł

Opis

Wersja on-line

Artykuły zawarte w publikacji dostępne są też w wersji elektronicznej:

Central and Eastern European Online Library: www.ceeol.com

 

Kup lub wypożycz na ibuk.pl całość lub część:

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 (całość)

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 01 Powstawanie autowizerunku w kontekście biografii medialnej i rozwoju technologii

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 02 Narracje wojenne i obrazy konfliktów kulturowo-politycznych...

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 03 Konstruktywny charakter image’u osobowości

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 04 Autoprezentacja a obraz samego siebie — socjalizacyjne uwarunkowania wizerunku

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 05 Różne oblicza księdza Charamsy. Oddźwięk medialny po coming oucie duchownego

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 06 Strategie autoprezentacyjne stosowane przez Joachima Lelewela w jego pismach naukowych

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 07 Twórca pomiędzy paradygmatem romantycznym a nowymi mediami. Przykład Charlotte Roche i Michała Witkowskiego

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 08 Wizerunek Marka Edelmana, Jerzego Urbana i Daniela Passenta w mediach publicznych

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 09 Bezludna wyspa Niny Terentiew jako przykład kreacji wizerunku opartej na stereotypie płci

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 10 Agresywna autoprezentacja —medialny wizerunek Magdaleny Gessler i Wojciecha Modesta Amaro

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 11 Homo erectus — o sposobie kreowania wizerunku w serialu paradokumentalnym

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 12 Medialne kreacje doradców przypadek dyskursu kulinarnego

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 13 Współczesny Golem polityki. Kreacja wizerunku w mediach masowych na przykładzie filmu Jak to się robi

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 14 Autopromocja zawodowa w Internecie na przykładzie logopedów

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 15 Igerkreacja - psychologiczny obraz użytkowników Instagrama

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 16 Postindustrialna religijność Polaków A.D. 2016

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 17 Autoprezentacja w dawnych ogłoszeniach matrymonialnych —analiza wybranych przykładów